Częste pytania

ZWROT

 

Czy mogę dokonać zwrotu po upływie 14 dni?

Nie, taki zwrot nie zostanie przyjęty.

 

Czy paragon jest potrzebny do dokonania zwrotu?

Nie, wystarczy tylko prawidłowo uzupełniony formularz zwrotu.

Czy otrzymam wiadomość potwierdzającą przyjęcie mojego zwrotu?

Tak, wysyłamy maila informującego.

Nie otrzymałam wiadomości o przyjęciu zwrotu, co to oznacza?

E-maile o przyjęciu zwrotu są wysyłane automatycznie z naszego systemu, więc najprawdopodobniej został podany niepoprawny adres mailowy przy składaniu zamówienia. Prosimy o wiadomość na naszą skrzynkę mailową w celu potwierdzenia pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. W przypadku nie przyjęcia zwrotu kontaktujemy się indywidualnie z klientem, podając przyczynę odrzucenia zgłoszenia.

Czy zwrot wysyłam na swój koszt?

Tak, sklep nie ponosi kosztów odesłania zwrotu przez Klienta.

Jaki jest numer kontaktowy, który należy wpisać przy nadawaniu zwrotu?

+48 663 986 130

Nie dołączyłam formularza do paczki ze zwrotem. Czy mimo to, będzie przyjęty?

Tak, jeśli zostanie dosłany skan bądź zdjęcie formularza na nasz adres mailowy przeznaczony do kontaktu.

 

PŁATNOŚCI

W trakcie opłaty za zamówienie wystąpił błąd/nie mogłam dokończyć procesu płatności. Jak teraz mogę opłacić zamówienie?

Przelewem tradycyjnym na nr konta, który jest podany w mailu potwierdzającym zamówienie oraz na naszej stronie w zakładce ‘Dostawa i płatności’, podając w tytule przelewu numer zamówienia.

Czy mogę zmienić formę płatności złożonego już zamówienia?

Tak, jeśli zamówienie jeszcze nie zostało wysłane. Prosimy o wiadomość na kontakt@wandaibanda.pl

DOSTAWA

Czy mogę zmienić adres zamówienia?

Tak, jeśli nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o wiadomość na: kontakt@wandaibanda.pl

Jak śledzić zamówienie?

Po nadaniu przesyłki otrzymacie maila z numerem paczki oraz linkiem do śledzenia.

 

Co w przypadku nie otrzymania maila z numerem paczki?

Prosimy o wiadomość na kontakt@wandaibanda.pl

Zamówienie, które jest opłacone, nie zostało odebrane i wróciło do sklepu. Co teraz?

Prosimy o kontakt mailowy z nami. Postaramy się ponownie wysłać paczkę. Informujemy jednak, że koszty powrotu paczki jak i jej ponownego wysłania ponosi Klient – kwota 30zł.

 

ZMIANY W ZAMÓWIENIU

 

Jak połączyć zamówienia?

Przy składaniu drugiego zamówienia wybierz płatność PRZELEW TRADYCYJNY. Dokonaj płatności bez kosztów wysyłki na nasze dane, w tytule wpisując numer zamówienia. Na kontakt@wandaibanda.pl wyślij potwierdzenie przelewu i numery zamówień do połączenia.

Przypominamy, że łączymy zamówienia w przypadku gdy są jeszcze nie wysłane oraz nie nadane. Łączenie zamówień należy niezwłocznie zgłosić drogą mailową.

Nie dostałam potwierdzenia złożenia zamówienia, skąd mam wiedzieć, że wszystko jest w porządku ?

Prosimy o kontakt na nasz adres mailowy. Prześlemy potwierdzenie zamówienia. Zapewne został

wpisany błędny adres mailowy, stąd brak wiadomości o poprawnym złożeniu zamówienia.

 

Nie jest dostępny produkt, którym jestem zainteresowana. Skąd można się dowiedzieć, kiedy będzie ponownie dostępny?

Należy zapisać się do powiadomień o dostępności oraz śledzić Facebook zespołu Wanda i Banda, gdzie zawsze podajemy informacje o nowościach i uzupełnieniach!